ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΠΟΡΡΗΤΟΥ

Εισαγωγή

Το παρακάτω κείμενο αφορά τόσο τον παρόντα ιστότοπο όσο και το ηλεκτρονικό μας κατάστημα (sqshop.gr).

Η Πολιτική Απορρήτου έχει σκοπό να σας βοηθήσει να κατανοήσετε για ποιόν λόγο συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα και πως τα χρησιμοποιούμε. Ελπίζουμε ότι όλοι θα αφιερώσετε χρόνο να τη διαβάσετε προσεκτικά.

Η πολιτική αυτή σχετίζεται με όλους εσάς που αγοράζετε και χρησιμοποιείτε τα προϊόντα ή τις υπηρεσίες μας μέσω του φυσικού μας καταστήματος (Σοφοκλή Βενιζέλου 18, Λυκόβρυση), μέσω τηλεφώνου, εφαρμογών ή μέσω του ιστότοπου μας.

Η δική σας ασφάλεια

Όταν κάνετε κάποια αγορά από εμάς ή χρησιμοποιείτε τις υπηρεσίες που προσφέρουμε, μας εμπιστεύεστε τα δεδομένα σας. Γι’ αυτόν τον λόγο σας έχουμε ως προτεραιότητα, ακούμε και λαμβάνουμε υπόψη τη γνώμη και τις επιθυμίες σας, έτσι ώστε να κατανοήσουμε τις προσδοκίες σας και να διασφαλίσουμε ότι αυτές αντικατοπτρίζονται στις επιχειρηματικές μας αποφάσεις. Δεσμευόμαστε να διατηρήσουμε την εμπιστοσύνη σας.

Η Πολιτική Απορρήτου της Εταιρείας μας περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων παρέχει λεπτομερείς πληροφορίες σχετικά με το πότε και το γιατί συλλέγουμε τα προσωπικά σας δεδομένα, με ποιόν τρόπο τα χρησιμοποιούμε και τα επεξεργαζόμαστε, για πόσο χρονικό διάστημα τα διατηρούμε και τέλος, κάτω από ποιους όρους μπορούμε να τα μοιραστούμε με άλλους.

Συλλογή δεδομένων

Όταν επισκέπτεστε ένα από τα σημεία πώλησης μας (π.χ. κατάστημα, ιστοσελίδες, μέσα κοινωνικής δικτύωσης), σας ζητάμε να μας παρέχετε κάποιες πληροφορίες σχετικά με εσάς.

Οι πληροφορίες αυτές μπορεί να περιλαμβάνουν:

  •        Προσωπικά δεδομένα όπως όνομα, διεύθυνση, διεύθυνση ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, αριθμός τηλεφώνου και άλλα στοιχεία επικοινωνίας. Τα δεδομένα αυτά συλλέγονται κατά την αγορά ενός προϊόντος από το κατάστημά μας ή με την πρώτη εγγραφή σας στο ηλεκτρονικό μας κατάστημα (sqshop.gr)
  •        Πληροφορίες λογαριασμού, όπως όνομα χρήστη και άλλα αναγνωριστικά ή διαπιστευτήρια που χρησιμοποιούνται για την πρόσβαση σας στις υπηρεσίες μας στο διαδίκτυο.
  •        Πληροφορίες συσκευής.
  •        Διεύθυνση IP και δεδομένα Cookies.
  •        Τοποθεσία.

Περιπτώσεις στις οποίες σας ζητάμε να μας παρέχετε τα προσωπικά σας δεδομένα:

  •        Όταν αγοράζετε προϊόντα στα καταστήματα μας ή μέσω του τηλεφωνικού μας κέντρου (call center).
  •        Όταν εγγράφεστε για να χρησιμοποιήσετε τις ηλεκτρονικές υπηρεσίες μας.
  •        Όταν ζητάτε να λάβετε ενημερώσεις σχετικά με προωθητικές ενέργειες μάρκετινγκ.
  •        Όταν υποβάλλετε αιτήματα.

Πώς επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα

Επεξεργαζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, όταν πρόκειται να συνάψουμε μία σύμβαση μαζί σας ή για συγκεκριμένους σκοπούς, μεταξύ άλλων όπως:

  •        επεξεργασία παραγγελιών και πληρωμών για προϊόντα και υπηρεσίες που έχετε αγοράσει ή για επιστροφή χρημάτων.
  •        Ενδεχομένως στο μέλλον προωθητικές ενέργειες σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας ή με υπηρεσίες που προσφέρουν οι συνεργάτες μας και που πιστεύουμε ότι πιθανόν να σας ενδιαφέρουν, σε περίπτωση που έχουμε λάβει την συγκατάθεση σας για να επικοινωνήσουμε μαζί σας.

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και να επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα, εφόσον μας έχετε δώσει τη συγκατάθεση σας για τα ακόλουθα:

  •        ενημέρωση πότε ένα προϊόν είναι ξανά διαθέσιμο
  •        να επικοινωνήσουμε μαζί σας μέσω μηνύματος ηλεκτρονικού ταχυδρομείου ή τηλεφωνικώς σχετικά με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας όπως προσφορές και προωθήσεις.

 Έννομο συμφέρον

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε και να επεξεργαστούμε τα προσωπικά σας δεδομένα, όπου είναι απαραίτητο βάσει των νόμιμων συμφερόντων μας ως επιχείρηση για ορισμένους σκοπούς. Οι σκοποί αυτοί είναι είτε ισχύοντες είτε μελλοντικοί και αναφέρονται παρακάτω:

  •        να παρέχουμε υποστήριξη στους πελάτες μας, να απαντάμε και να επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με τα αιτήματα σας
  •        να απαντάμε σε ερωτήσεις, παράπονα, απαιτήσεις και σχόλια
  •        να επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με τις παραγγελίες, τις αγορές ή τους λογαριασμούς σας
  •        να σας παρέχουμε υλικό που σας ενδιαφέρει και να κάνετε πλοήγηση στους ιστότοπους μας
  •        να ενημερώνεστε για προωθητικές ενέργειες (στις οποίες βασιζόμαστε στη συγκατάθεση σας), π.χ. να προσαρμόζουμε τις επικοινωνίες ή να στέλνουμε στοχευμένα μηνύματα μέσω των κοινωνικών δικτύων και πλατφόρμες τρίτων
  •        να διεξάγουμε κάποιες αναλύσεις δεδομένων, συμπεριλαμβανομένης της έρευνας των καταναλωτών, της ανάλυσης των τάσεων και της οικονομικής ανάλυσης
  •        να μας βοηθήσετε να κατανοήσουμε περισσότερα για εσάς ως πελάτες, για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες που καταναλώνετε, για τον τρόπο με τον οποίο τα καταναλώνετε και τα ψωνίζετε, ώστε να μπορούμε να σας εξυπηρετήσουμε καλύτερα
  •        να λειτουργούμε, να αξιολογούμε και να βελτιώνουμε τις δραστηριότητες μας, συμπεριλαμβανομένων της ανάπτυξης νέων προϊόντων και υπηρεσιών, τον προσδιορισμό της αποτελεσματικότητας των πωλήσεων, του μάρκετινγκ και των διαφημιστικών προσπαθειών μας, ανάλυση και βελτίωση των προϊόντων, των προσφορών, των προωθητικών ενεργειών και των ηλεκτρονικών υπηρεσιών και άλλων τεχνολογιών
  •        να συμμορφωνόμαστε με τα αιτήματα σας σε σχέση με την άσκηση των δικαιωμάτων σας (για παράδειγμα, όταν μας ζητήσετε να μην επικοινωνήσουμε μαζί σας για σκοπούς μάρκετινγκ, θα διατηρήσουμε αυτό το αρχείο στις λίστες κατάργησης προκειμένου να μπορέσουμε να συμμορφωθούμε με το αίτημα σας)
  •        να χρησιμοποιήσουμε ή να αποκαλύψουμε προσωπικά σας δεδομένα (για παράδειγμα σε σχέση με έρευνα από δημόσια αρχή), όπου έχουμε νόμιμο δικαίωμα ή καθήκον
  •        να διατηρούμε το δικαίωμα επικοινωνίας μαζί σας αναφορικά με ληξιπρόθεσμες οφειλές είτε απευθείας είτε μέσω τρίτων συνεργατών
  •        εάν κατέχετε ένα από τα ασφαλιστικά προϊόντα μας
  •        για την προστασία, τον εντοπισμό και την πρόληψη απάτης και άλλων εγκληματικών ενεργειών, αξιώσεων και άλλων υποχρεώσεων
  •        για την ασφάλεια δικτύων και πληροφοριών, προκειμένου να λάβουμε μέτρα για την προστασία των πληροφοριών σας από απώλεια, ζημιά, κλοπή ή μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση.

Συμμόρφωση με νομικές υποχρεώσεις

Θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για να συμμορφωθούμε με τις νομικές μας υποχρεώσεις, όπως:

  •        να σας εντοπίσουμε όταν επικοινωνείτε μαζί μας
  •        να επαληθεύσουμε την ακρίβεια των δεδομένων που διατηρούμε για εσάς
  •        να βοηθήσουμε δημόσια αρχή, π.χ. αστυνομία.

Για το δικό σας «όφελος»

Θα χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για το δικό σας «όφελος» για παράδειγμα:

  1. μπορεί να χρειαστεί να επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν υπάρχει πιθανός κίνδυνος για την ασφάλεια σας από κάποιο προϊόν που αγοράσατε ή για την ανάκληση του.
  2. χρησιμοποιούμε αυτοματοποιημένες πληροφορίες για σκοπούς όπως:
    • εξατομίκευση της εμπειρίας των επισκεπτών μας στις υπηρεσίες μας μέσω διαδικτύου
    • παροχή υλικού (συμπεριλαμβανομένη και της διαφήμισης) προσαρμοσμένο στο δικό σας ενδιαφέρον και στο τρόπο με τον οποίο περιηγείστε στις υπηρεσίες μας μέσω διαδικτύου
    • τη σωστή διαχείριση της επιχείρησης μας.
  3. Χρησιμοποιούμε αυτές τις πληροφορίες για να βοηθήσουμε στη διάγνωση τεχνικών προβλημάτων και προβλημάτων που σχετίζονται με τις υπηρεσίες μας, να διαχειριστούμε τις ηλεκτρονικές (διαδικτύου) υπηρεσίες, να εντοπίσουμε τους χρήστες των υπηρεσιών μας στο διαδίκτυο, να στοχεύσουμε στη διαφήμιση και να συγκεντρώσουμε δημογραφικές πληροφορίες για εσάς. Χρησιμοποιούμε αυτοματοποιημένες πληροφορίες για να καθορίσουμε τα πρότυπα χρήσης και τον τρόπο με τον οποίο μπορούμε να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας για να ανταποκριθούμε καλύτερα στις ανάγκες σας.
  4. Μπορεί να χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες που αποκτάμε για εσάς και με άλλους τρόπους, για τους οποίους σας ενημερώνουμε τη στιγμή που συλλέγονται τα δεδομένα σας, έτσι ώστε να προσαρμόσουμε τις υπηρεσίες μας για να καλύψουμε καλύτερα τις δικές σας ανάγκες.

Πώς μοιραζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα

Η Εταιρεία μπορεί να μοιράζεται προσωπικές πληροφορίες εντός της εταιρείας SQS. Τα μέλη της εταιρείας SQS που λαμβάνουν αυτές τις πληροφορίες δεν επιτρέπεται να χρησιμοποιούν ή να αποκαλύπτουν τις πληροφορίες εκτός από τις περιπτώσεις που υπάρχει συναίνεση.

Οι πάροχοι υπηρεσιών μας 

Συνεργαζόμαστε με παρόχους, προμηθευτές, ασφαλιστές και οργανισμούς, οι οποίοι μπορούν να επεξεργάζονται τα προσωπικά σας δεδομένα για λογαριασμό μας, αλλά με την προϋπόθεση ότι τηρούν τους κανόνες ασφαλείας περί προστασίας προσωπικών δεδομένων. Μοιραζόμαστε μόνο πληροφορίες που τους επιτρέπουν να παρέχουν τις υπηρεσίες τους σε εμάς ή να διευκολύνουμε την παροχή των υπηρεσιών τους σε εσάς. Για παράδειγμα, ορισμένοι από τους παρόχους υπηρεσιών μας προβάλουν διαφημίσεις για τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας καθώς και για τα προϊόντα των συνεργατών μας, των προμηθευτών μας και τρίτων μερών. Με την προϋπόθεση ότι εσείς έχετε δώσει τη συγκατάθεση σας και αποδέχεστε να ενημερώνεστε για τις προωθητικές μας ενέργειες, ενδέχεται να δείτε διαφήμιση στο διαδίκτυο που έχουμε τοποθετήσει στους ιστότοπους που επισκέπτεστε ή στις διαδραστικές υπηρεσίες που χρησιμοποιείτε.

Άλλοι οργανισμοί και άτομα 

Μπορούμε σε ορισμένες περιπτώσεις να μεταφέρουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε άλλους οργανισμούς. Για παράδειγμα:

  •   Εάν μας ζητηθεί για παράδειγμα από μια δημόσια ή ρυθμιστική αρχή όπως η αστυνομία ή το υπουργείο εργασίας, τότε είμαστε υποχρεωμένοι με βάση τους κώδικες δεοντολογίας να μεταφέρουμε τα προσωπικά σας δεδομένα.
  •   Μπορούμε να μοιραστούμε πληροφορίες με οργανισμούς πρόληψης κατά της απάτης για την αποφυγή πιθανών τέτοιων ενεργειών (π.χ. Δίωξη Ηλεκτρονικού Εγκλήματος)
  •   Απαντώντας σε αιτήματα ατόμων (ή αντιπροσώπων τους) που επιδιώκουν να προστατεύσουν τα νόμιμα δικαιώματά τους ή τα δικαιώματα των άλλων.

Διεθνείς μεταφορές των προσωπικών σας δεδομένων 

Κατά καιρούς μπορεί να μεταφέρουμε τα προσωπικά σας δεδομένα στους προμηθευτές ή τους παρόχους υπηρεσιών που είναι εγκατεστημένοι εκτός του Ευρωπαϊκού Οικονομικού Χώρου (ΕΟΧ). Τα προσωπικά σας δεδομένα θα εξακολουθήσουν να υπόκεινται σε κατάλληλες διασφαλίσεις που προβλέπονται από το νόμο. Εάν μεταφέρουμε πληροφορίες στους αντιπροσώπους ή στους συμβούλους μας εκτός του ΕΟΧ, θα διασφαλίσουμε ότι θα προστατεύονται με τον ίδιο τρόπο όπως θα γινόταν και εντός του ΕΟΧ.

Πώς χρησιμοποιούμε τις πληροφορίες σας για να λάβουμε αυτοματοποιημένες αποφάσεις

Μερικές φορές χρησιμοποιούμε συστήματα για να λάβουμε αυτοματοποιημένες αποφάσεις βάσει προσωπικών πληροφοριών που έχουμε (ή επιτρέπεται να συλλέγουμε από άλλους) σχετικά με εσάς ή την επιχείρηση σας. Αυτό μας βοηθά να διασφαλίσουμε ότι οι αποφάσεις μας είναι γρήγορες, δίκαιες, αποτελεσματικές και σωστές, με βάση αυτά που γνωρίζουμε.

Marketing

Κατά την εγγραφή σας στο πελατολόγιο μας, τις πληροφορίες που μας παρέχετε τις χρησιμοποιούμε για διάφορους λόγους:

  •   να σας ενημερώσουμε για τα τελευταία προϊόντα, υπηρεσίες ή προσφορές μας
  •   να επικοινωνήσουμε μαζί σας εάν πρέπει να λάβουμε ή να σας παρέχουμε πρόσθετες πληροφορίες
  •   να ελέγχουμε κάθε τόσο ότι είστε ικανοποιημένοι με τα προϊόντα και τις υπηρεσίες μας.

Μπορούμε να χρησιμοποιήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για να σας στείλουμε μηνύματα μάρκετινγκ, εάν έχουμε τη συγκατάθεση σας ή συγκεκριμένο λόγο π.χ. να σας ενημερώσουμε για ανάκληση ενός προϊόντος που έχετε αγοράσει. Αν έχετε λοιπόν συναινέσει σε αυτό, αυτό μπορεί να πραγματοποιηθεί μέσω μίας ανάρτησης, μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου, μηνυμάτων κειμένου, κοινωνικών μέσων. Επίσης μπορούμε να προωθήσουμε προϊόντα ή υπηρεσίες με ειδοποιήσεις και διαφημίσεις μέσω εφαρμογών. Αυτό συμβαίνει όταν έχουμε έναν επιχειρηματικό ή εμπορικό λόγο για να χρησιμοποιήσουμε τις πληροφορίες σας παρόλο που θα σας παρέχουμε πάντα την ευκαιρία να αντιταχθείτε στο μάρκετινγκ. Μπορεί να σας ζητήσουμε να επιβεβαιώσετε ή να ενημερώσετε τα προσωπικά σας δεδομένα, αν αγοράσετε νέα προϊόντα ή υπηρεσίες στο μέλλον. Θα σας ζητήσουμε επίσης να το κάνετε αυτό εάν υπάρξουν αλλαγές στη νομοθεσία, τη ρύθμιση ή τη δομή της επιχείρησης μας. Συγκεντρώνουμε στατιστικά στοιχεία σχετικά με το άνοιγμα των ηλεκτρονικών μηνυμάτων και τα κλικ χρησιμοποιώντας βιομηχανικές τεχνολογίες για να μας βοηθήσετε να παρακολουθούμε και να βελτιώνουμε τα ηλεκτρονικά μας ενημερωτικά δελτία. Μπορείτε να καταργήσετε την εγγραφή σας σε γενικές αποστολές ανά πάσα στιγμή κάνοντας κλικ στον σύνδεσμο κατάργησης εγγραφής στο κάτω μέρος οποιουδήποτε από τα ηλεκτρονικά μας μηνύματα.

Παρακαλώ σημειώστε ότι εάν αποχωρήσετε από τη λήψη μηνυμάτων μάρκετινγκ από εμάς, πιθανόν να συνεχίσουμε να επικοινωνούμε μαζί σας σχετικά με τις συναλλαγές, το λογαριασμό σας, τις έρευνες πελατών και τους διαγωνισμούς που πιθανόν να έχετε εκφράσει ενδιαφέρον.

Τα Δικαιώματα σας

Σύμφωνα με το νόμο για την προστασία των φυσικών προσώπων έναντι της επεξεργασίας των δεδομένων προσωπικού χαρακτήρα και για την ελεύθερη κυκλοφορία των δεδομένων έχετε τη δυνατότητα να μας ασκήσετε τα εξής δικαιώματα:

Πρόσβασης και Ενημέρωσης

Έχετε το δικαίωμα να αποκτήσετε πληροφορίες σχετικά με το ποια δεδομένα έχουμε συλλέξει, για ποιόν σκοπό τα έχουμε συλλέξει και για πόσο χρόνο θα τα διατηρήσουμε.

Διόρθωσης

Έχετε το δικαίωμα να μας ζητήσετε να διορθώσουμε τυχόν ανακριβείς πληροφορίες σχετικά με εσάς ή ακόμη να συμπληρώσουμε επιπλέον πληροφορίες για εσάς.

Περιορισμού και εναντίωσης επεξεργασίας

Έχετε το δικαίωμα να μας ζητήσετε να περιορίσουμε ή και να αποκλείσουμε την επεξεργασία των προσωπικών σας δεδομένων εάν αμφισβητήσετε την ακρίβεια των πληροφοριών που διατηρούμε για εσάς, εάν αντιληφθείτε ότι επεξεργαζόμαστε τα δεδομένα σας με παράνομο τρόπο ή εάν δεν θέλετε πλέον να λαμβάνετε προωθητικά μηνύματα για προϊόντα και υπηρεσίες μας.

Φορητότητας

Έχετε το δικαίωμα να μας ζητήσετε να μεταφέρουμε τα προσωπικά σας δεδομένα σε κάποιον άλλον οργανισμό για εσάς.

Διαγραφής

Τέλος, έχετε το δικαίωμα, να μας ζητήσετε γραπτώς να διαγράψουμε τα προσωπικά δεδομένα σας, όταν δεν είναι πλέον απαραίτητα σε σχέση με τον σκοπό που συλλέχθηκαν, εάν θελήσετε να αποσύρετε τη συναίνεση σας για την επεξεργασία αυτών και εάν τα δεδομένα σας υποβληθούν σε παράνομη επεξεργασία παραβιάζοντας τον κανονισμό περί Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων.

Εάν επιθυμείτε να ασκήσετε αυτά τα δικαιώματα σας, παρακαλούμε να επικοινωνήσετε μαζί μας:

– Μέσω αποστολής ηλεκτρονικής αλληλογραφίας στο: info@sqssa.gr

– Μέσω επιστολής στη διεύθυνση: Σοφοκλή Βενιζέλου 18, Λυκόβρυση Αττικής, 14123

– Μέσω της προσέλευσης στο κατάστημά μας

Βεβαιωθείτε ότι έχετε συνάψει όλα τα απαραίτητα έγγραφα μαζί με την αίτηση σας. Το αίτημα σας θα επεξεργαστεί εντός 30 ημερών από την ημερομηνία παραλαβής της αίτησης, παρόλα αυτά, αυτό μπορεί να παραταθεί έως και δύο μήνες, όταν ένα αίτημα είναι πολύπλοκο ή πολυάριθμο.

Σημείωση: Σας ενημερώνουμε ότι η υποβολή του αιτήματος γίνεται δωρεάν. Εντούτοις, ένα «εύλογο τέλος» μπορεί να εφαρμοστεί όταν ένα αίτημα είναι προφανώς αβάσιμο ή υπερβολικό, ιδίως αν είναι επαναλαμβανόμενο.

 Πόσο καιρό διατηρούμε τα προσωπικά σας δεδομένα

Θα διατηρήσουμε τα προσωπικά σας δεδομένα για όσο διάστημα είστε πελάτης της SQS. Αφού σταματήσετε να είστε πελάτης, ενδέχεται να διατηρήσουμε τα δεδομένα σας για διάστημα έως και 7 ετών δυο χρόνια υποχρεώσεις από την πώληση πέντε χρόνια μετά την τελευταία σας αγορά κατά την οποία χρησιμοποιήσαμε τα προσωπικά σας δεδομένα. Μπορούμε όμως να διατηρήσουμε τα δεδομένα σας για περισσότερο από 7 χρόνια, αν δεν μπορούμε να τα διαγράψουμε για νομικούς, φορολογικούς  ή τεχνικούς λόγους. Μπορούμε επίσης να τα διατηρήσουμε για να σας ενημερώσουμε για τυχόν ανακλήσεις προϊόντων. Στην περίπτωση αυτή, θα διασφαλίσουμε ότι το απόρρητο σας θα προστατεύεται και θα χρησιμοποιείται μόνο για τους σκοπούς αυτούς. Επιπλέον, δεν διατηρούμε προσωπικές πληροφορίες σε αναγνωρίσιμη μορφή για μεγαλύτερο διάστημα από αυτό που είναι απαραίτητο. Τέλος, θα διατηρούμε τα δεδομένα σας για όσο χρονικό διάστημα έχουμε ενεργή συναίνεση για τους λόγους που έχει δοθεί.

Μέτρα ασφαλείας

Η εταιρεία SQS χρησιμοποιεί τεχνικά και οργανωτικά μέτρα ασφαλείας για την προστασία των προσωπικών σας πληροφοριών από απώλεια, καταστροφή και οποιαδήποτε μη εξουσιοδοτημένη πρόσβαση από τρίτους.

Σύνδεσμοι σε άλλους ιστότοπους

Οι ιστότοποι μας ενδέχεται να περιέχουν συνδέσμους προς άλλους ιστότοπους που εκτελούνται από άλλους οργανισμούς, τους οποίους δεν ελέγχουμε. Σε περίπτωση που οδηγηθείτε μέσω τους ιστότοπου μας σε ιστότοπο τρίτου, σας ενθαρρύνουμε να διαβάσετε τις δηλώσεις απορρήτου τους.

Μέσα κοινωνικής δικτύωσης

Χρησιμοποιούμε μέσα κοινωνικής δικτύωσης όπως Facebook, Google, YouTube, Instragram και Twitter. Με αυτόν τον τρόπο μπορεί να ανακτηθούν δεδομένα. Εάν είστε συνδεδεμένοι σε ένα από αυτά, το δίκτυο μπορεί να αντιστοιχίσει την επίσκεψη σας στον ιστότοπο με τον λογαριασμό χρήστη. Εάν είστε χρήστης ενός κοινωνικού δικτύου και δεν θέλετε να συνδυάζονται τα δεδομένα που ανακτώνται από την επίσκεψη σας στους ιστότοπους μας, πρέπει πριν την είσοδο σας σε αυτούς να αποσυνδεθείτε πρώτα από το κοινωνικό σας δίκτυο.

Επικοινωνήστε μαζί μας

Εάν έχετε μια ερώτηση ή μια καταγγελία σχετικά με την πολιτική αυτή, τον τρόπο με τον οποίο χειριζόμαστε τα προσωπικά σας δεδομένα, επικοινωνήστε μαζί μας:

Μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείο στη διεύθυνση: info@sqssa.gr

Μέσω ταχυδρομείου στη διεύθυνση: Σοφοκλή Βενιζέλου 18,14123 Λυκόβρυση

Παράπονα στην Αρχή Προστασίας Δεδομένων

Έχετε το δικαίωμα να παραπονεθείτε στην Αρχή Προστασίας Προσωπικών Δεδομένων ή ICO (Information Commissioner’s Office), εάν ανησυχείτε για τον τρόπο με τον οποίο έχουμε επεξεργαστεί τα προσωπικά σας δεδομένα, επισκεφθείτε την ιστοσελίδα του ICO για περισσότερες λεπτομέρειες στη διεύθυνση: //ico.org.uk/

Αλλαγές στην πολιτική

Είναι πιθανόν να αναθεωρήσουμε αυτή την πολιτική δημοσιεύοντας μια ενημερωμένη έκδοση στον ιστότοπο μας ή επικοινωνώντας μαζί σας μέσω ηλεκτρονικού ταχυδρομείου. Η παρούσα πολιτική έχει αναθεωρηθεί στις 23/05/2018

Πολιτική επιχειρηματικής συνέχειας

Η εταιρεία έχει χρόνια παρουσία στον τομέα δραστηριοποίησής της και εφαρμόζει τις αρχές Επιχειρηματικής Συνέχειας που περιλαμβάνει το διεθνές πρότυπο ISO22301:2019, με πεδίο εφαρμογής:

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗΣ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΛΥΣΕΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ & ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΥΝΑΦΩΝ ΥΛΙΚΩΝ, ΜΕΣΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ

Η εταιρεία έχει αναπτύξει το Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας και εφαρμόζει την παρούσα πολιτική, λαμβάνοντας υπόψη τους παρακάτω στρατηγικούς στόχους:

  • Είναι κατάλληλη για τους σκοπούς εφαρμογής της, σύμφωνα πάντα με τις δραστηριότητες της εταιρείας
  • Αναγνωρίζονται οι απαιτήσεις των πελατών και των λοιπών ενδιαφερόμενων μερών
  • Εξασφαλίζονται οι απαραίτητοι πόροι για την εφαρμογή και διαρκή βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης

Για την επίτευξη των στόχων, δεσμευόμαστε:

  • Να διενεργούμε ανάλυση κινδύνων και αναζήτηση ευκαιριών, καθώς και μέτρων που λαμβάνουμε για την εξυπηρέτησή τους και την αποτελεσματικότητα του συστήματος
  • Να τηρούμε το σύνολο της νομοθεσίας και των κανονιστικών απαιτήσεων
  • Να φροντίζουμε για την επαγγελματική επάρκεια του συνόλου των εργαζομένων και στην ευαισθητοποίησή τους σε θέματα επιχειρησιακής συνέχειας
  • Να φροντίζουμε για την παροχή συνεχώς βελτιούμενων υπηρεσιών και προϊόντων, λαμβάνοντας πάντοτε υπόψη τη βελτιστοποίηση του Συστήματος Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας
  • Καθιέρωση συστήματος μετρήσιμων στόχων και δεικτών
  • Οργάνωση ομάδας αντιμετώπισης κρίσεων και απροσδόκητων αποδιοργανωτικών γεγονότων που μπορεί να επηρεάσουν την επιχειρησιακή λειτουργία της εταιρεία

Για την ικανοποίηση των παραπάνω, η εταιρεία έχει εγκαταστήσει και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Επιχειρησιακής Συνέχειας που παρακολουθείται και βελτιώνεται μέσα από προγράμματα επιθεωρήσεων, αξιολογήσεων και ανασκοπήσεων. Είναι σχεδιασμένο έτσι, ώστε να αποσκοπεί κατά κύριο λόγο στην πρόληψη μη συμμορφώσεων σχετικά με τη λειτουργία και το πεδίο δραστηριοτήτων της εταιρείας, με τρόπο τέτοιο ώστε να προσφέρει τη μέγιστη ικανοποίηση των πελατών της και την κάλυψη των απαιτήσεων των ενδιαφερόμενων μερών. Η παρούσα πολιτική αποτελεί τον ακρογωνιαίο λίθο των παρεχόμενων προϊόντων και υπηρεσιών και για το λόγο αυτό η Διοίκηση της εταιρείας έχει αναλάβει να εμφυσήσει την πολιτική σε όλους τους εργαζόμενους και συνεργάτες της εταιρείας. Η παρούσα Πολιτική έχει γνωστοποιηθεί σε όλους τους εργαζόμενους και συνεργάτες εντός της επιχείρησης και είναι διαθέσιμη στο κοινό. Ανασκοπείται και αναθεωρείται ετησίως κατά την ανασκόπηση από τη Διοίκηση.

Πολιτική ασφάλειας πληροφοριών

Η εταιρεία SQS έχει εγκρίνει και εφαρμόζει Πολιτική Ασφάλειας Πληροφοριών μέσω της οποίας επιβλέπει και ελέγχει την ασφάλεια των πληροφοριακών της αγαθών, με στόχο την ελαχιστοποίηση των κινδύνων και των πιθανών επιπτώσεών τους στην εύρυθμη λειτουργία της και εφαρμόζει Σύστημα Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών σύμφωνα με το πρότυπο ISO27001:2013 με πεδίο πιστοποίησης:

ΠΑΡΟΧΗ ΥΠΗΡΕΣΙΩΝ ΚΑΙ ΥΛΟΠΟΙΗΣΗ ΕΞΕΙΔΙΚΕΥΜΕΝΩΝ ΛΥΣΕΩΝ ΚΑΘΑΡΙΣΜΟΥ & ΕΜΠΟΡΙΑ ΣΥΝΑΦΩΝ ΥΛΙΚΩΝ, ΜΕΣΩΝ ΕΞΟΠΛΙΣΜΟΥ & ΑΝΤΑΛΛΑΚΤΙΚΩΝ

Σκοπός της Πολιτικής, είναι η διασφάλιση της εμπιστευτικότητας, της ακεραιότητας και της διαθεσιμότητας των πληροφοριών της εταιρείας, ανάλογα με την κρισιμότητά τους για την επίτευξη των επιχειρησιακών στόχων, καθώς και της συμμόρφωσής τους με το ισχύον νομοθετικό και ρυθμιστικό πλαίσιο.

Η Πολιτική Ασφάλειας αποτελεί το σύνολο, των κανόνων, των διαδικασιών, των ρόλων και των αρμοδιοτήτων για τη διασφάλιση της προστασίας των πληροφοριακών συστημάτων της εταιρείας και την εύρυθμη επιχειρησιακή του συνέχεια.

Πρωταρχικοί Στόχοι της Πολιτικής Ασφάλειας Πληροφοριών είναι :

  • η συμμόρφωση με τις νομοθετικές και κανονιστικές απαιτήσεις,
  • η διασφάλιση και προστασία θεμελιωδών δικαιωμάτων, ιδίως των προσωπικών δεδομένων, των φυσικών προσώπων που συμβάλλονται με την εταιρεία, καθώς και των εργαζομένων και συνεργατών της,
  • η διασφάλιση της ομαλής λειτουργίας των πληροφοριακών συστημάτων,
  • η εφαρμογή, η ανασκόπηση και η συνεχής βελτίωση του Συστήματος Διαχείρισης Ασφάλειας Πληροφοριών σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα,
  • η αναγνώριση των ευπαθειών και των κινδύνων και η διαχείρισή τους, λαμβάνοντας τα κατάλληλα αντίμετρα.
  • η ανάπτυξη ισχυρής κουλτούρας ασφάλειας

Για την αποτελεσματική διαχείριση της πιθανότητας έκθεσης σε κίνδυνο και της επικινδυνότητας, η πολιτική καλύπτει τις θεματικές ενότητες ασφάλειας πληροφοριών όπως αυτές αναφέρονται στο διεθνές Πρότυπο ISO 27002:2013.

Η εταιρεία διενεργεί σε τακτική βάση εκτιμήσεις κινδύνου στα πληροφοριακά συστήματα, καλύπτοντας το πλαίσιο διαχείρισης κινδύνων (αναγνώριση, αξιολόγηση, αντιμετώπιση, παρακολούθηση, όρια ανοχής) και λαμβάνει τα απαραίτητα μέτρα για την ελαχιστοποίησή τους. Εν συνεχεία, εφαρμόζει πλαίσιο αξιολόγησης κινδύνων, μέσω του οποίου καθορίζονται δείκτες απόδοσης, περιγράφεται η μεθοδολογία μέτρησής τους και παράγονται περιοδικές αναφορές προς τη Διοίκηση.

Η Διοίκηση της εταιρείας διασφαλίζει πως το σύστημα διακυβέρνησης της εταιρείας και ιδίως το σύστημα διαχείρισης κινδύνων και εσωτερικού ελέγχου, διαχειρίζεται επαρκώς τους κινδύνους για την ασφάλεια των πληροφοριών στο πλαίσιο της εμπιστευτικότητας, ακεραιότητας και διαθεσιμότητας των πληροφοριών.

Τα υπόχρεα πρόσωπα δεσμεύονται άμεσα από την Πολιτική, που καθιδρύει συγκεκριμένες υποχρεώσεις τους και οφείλουν να τηρούν με κάθε επιμέλεια τα ειδικότερα καθήκοντά τους στο πλαίσιο της οργανικής τους θέσης ή των όρων συνεργασίας τους με την εταιρεία όσον αφορά τους εξωτερικούς συνεργάτες.